2014. január 7., kedd

새 해 복 많이 받으세요!

Boldog új évet Mindenkinek! Kívánom, hogy a 2014-es év legyen még szebb, még élménydúsabb és boldogabb, mint a tavalyi.

Van mit mesélnem Nektek, és igyekszem írni, de Kambozsából való haza érkezésünk (előtt és) után mozgalmas időszak várt ránk. Danny súlyos ételmérgezést kapott, szegény lázasan utazott haza, és mire megérkeztünk, rögtön kaptuk a hírt, hogy másnap költöznünk kell. Így látjátok, lesz miről írnom, de még karácsony előtt elterveztem, hogy keddenként kaptok majd tőlem valamit.

A Facebookon már írtam, de eddig senki nem találgatott, hogy miért is lesznek a keddek különlegesek, (bár ennek az is lehet az oka, hogy otthon még reggel van) de nem bírom ki! A 2Cs sorozatt mellett, "Kedden Koreaiul" címmel indítok egy új blogsorozatot.



Tanulok koreaiul, nem vagyok viszont profi. Van egy mágnestáblám, amire már többször kiírtam magamnak a heti tanulnivalót, és élvezem ezt a fajta tanulást. Sőt többször le is fényképeztem, hogy magammal tudjam vinni az anyagot, és a metrón csak az okostelómról nézegetem a táblám. Úgy gondoltam, hogy megosztom Veletek ezeket a képeket. Mit szóltok? Nem hiszem, hogy sok koreai tankönyv létezik magyarul; én is angol nyelvűből tanulok (a héten keztem el a harmadik könyvem). Így amit ide felpakolok, az magyarul és koreaiul lesz. Tuti lesznek majd benne hibák, de próbálom azért pontosan leírni a leckéket.

Este töltöm az első képet. Minden kedden csak egy képet töltök majd fel, tehát azoknak ajánlom ezt a fajta tanulást, akik nem sietnek és a hét közben kevés idejük van a tanulásra. Az anyagot a 서강 New 한국어 nyelvkönyvből veszem, amit egyébként nagyon tudok ajánlani azoknak, akik nem csak a beszédre, de a nyelvtanra is összpontosítanak.

Tehát később jön az első lecke, addig is tessék megtanulni koreaiul olvasni! Fél óra kell hozzá.

안녕!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése