2013. december 19., csütörtök

2Cs, azaz "Csak csütörtök" - Csak Korea, csak Neked!

Sziasztok! 

A mai nap kreáltam egy Facebook csoportot azzal a céllal, hogy még jobban és sikeresebben be tudjalak vonni Benneteket a blogba. Aztán rájöttem, hogy egszerűbb, ha egy Facebook oldalt hozok létre. (Upsz, elég kezdő vagyok még a blogolásban!) Így a csoportot letöröltem, és tessék itt az oldal. Lájkoljátok, osszátok meg! 

Miért jó ez nektek? Naponta fellátogattok a Facebookra, nem? Ha ott lájkoltok, akkor ígérem MÉG több inkót kaptok az itteni életről. Sőt, majd ott emlékeztetlek benneteket, hogy látogassatok el a blogra! :-) Sőt, egyszerűbb ott írni nekem üziket, nem? Na! Mondtam én, hogy jó kis ajánlat ez! 

Milyen nap is van ma? Csütörtök.Van egy jó hírem! 

Új sorozatot indítok csütörtökönként a blogon "Csak csütörtök" címmel. Alcím: Csak Korea, csak Neked! Rövidített cím: 2Cs (olvasd: két csé)

Írjatok, hogy miről szeretnétek hallani, mi az, ami érdekel. Koreát akarom közelebb hozni Magyarországhoz és csak Ti segíthettek! 

Hogy fog ez működni? Írjatok a Facebookon vagy itt kommentben, hogy mi érdekel Benneteket! Én leírom a kívánságokat egy kis cetlire, és minden héten húzok egyet, amiről azon a csütörtökön írok majd. Itt a folyamat képekben: 

ㅊㅊ

Már én is gyűjtöttem egy pár gondolatot, ami számomra érdekes téma, azokat látjátok a képeken, remélem nem gond, de a csütörtökök csak Rólatok szólnak, csak Nektek írok, és mindenképpen érdekes gondolatokat! 

Figyeljétek a Facebookot további információkért! Érdemes! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése