2013. december 12., csütörtök

Üdvözöllek

Üdvözöllek Korea Lover! Sziasztok!

Hogy telik a naopotok? Nekem egész mozgalmasan, takarítottam, készültem az órámra és nini, havazik. Már Szöulban esett a hó és nem is keveset, ide viszont csak most ért el az igazi téli idő. Rettentően hideg telet jósoltak erre a télre; tegnap a postára menet érzékeltem igazán, hogy igazuk lesz a meteorológusoknak.

Néhány nappal ezelőtt vettem a bátorságot és megosztottam a személyes blogomat az Indeed Korea Facebook oldalon, és meglepetésemre csak pozitív és nem kevés visszajelzést kaptam. Mit ne mondjak, nagyon örülök neki és ez igazán bíztat arra, hogy bővítsem a blogot. A családom már nem egyszer bíztatott, de tudjátok hogy megy ez!?! Rájuk sosem hallgat az ember, mert... Miért is? Nem tudom, de ez az élet iróniája.

Úgy döntöttem, hogy elválasztom a személyes blogomat, ettől, amit Nektek írok. Fighting!

Kérlek írjatok bátran, ha van kérdésetek Koreával, a kultúrával, személyes tapasztalataimmal kapcsolatban. Javasoljatok témákat, amiről hallani/olvasni szeretnétek! Élvezem az itteni életet, és ha ebből egy falatnyi részt is megoszthatok Veletek, akkor az boldoggá tesz. Még 9 hónapot vagyok itt, de egy kisbabának is ennyi idő kell, hogy kialakuljon... Meglátjuk majd, hogy mi fog ebből kisülni. :-)

Heti kétszer tervezem az írást, de ismerem magam, ez magas mérce. Ha viszont többször írok, akkor elnézést nem fogok kérni :-P

Jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése